top of page

ВІДПОВІДІ НА ЧАСТІ ПИТАННЯ

1

Як

зробити замовлення?

На сторінці товару або у вікні швидкої покупки можна дізнатися докладну інформацію про товар і додати його у кошик.

Натисніть у правому верхньому кутку на значок кошика, на сторінці продукту або у вікні швидкої покупки, щоб перейти до повноцінного перегляду кошика, де можна змінити кількість товару або видалити непотрібне.

Переконавшись, що в кошику все правильно, можна розпочати процес оформлення замовлення. На наступному етапі вкажіть спосіб та адресу доставки, а також, за необхідності, — Ваше особисте побажання.

Після оформлення замовлення Вам, за допомогою електронної пошти, надійде автоматичне підтвердження, в якому зазначено інформацію про подальшу обробку замовлення. Підтвердженням створення замовлення є електронний лист, та у будь-якому випадку Вам зателефонують для підтвердження замовлення.

2

Оплата

та доставка

Доставка замовлень з інтернет-магазину по Україні здійснюється Новою поштою.

Варіанти доставки по Україні та по м. Києву розраховуються за тарифами перевізника.

Розрахувати вартість можна на сайті Нової пошти

Варіанти оплати:

  • Повна передоплата на рахунок ФОП

  • Післяплата

У разі повної передоплати на рахунок ФОП — доставка у відділення Нової пошти безкоштовна. 

У разі оплати при отриманні (післяплата) - платна (доставку та послуги з післяплатою оплачує одержувач).

3

Повернення товару

та грошей

Згідно з Додатком 3 Постанови КМУ № 172 від 19.03.1994 р. Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", продукція належної якості, яка представлена у нашому магазині обміну (поверненню) не підлягає. При отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару на замовлення, а також його зовнішній вигляд. У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію) у відділенні Нової пошти. Якщо дана ситуація буде мати місце — обов'язково повідомте нам про те, що сталося протягом 2-х робочих днів. Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає в середньому 5-7 робочих днів після отримання поверненого товару. Повернення (обмін) товарів неналежної якості здійснюється коштом магазину.

bottom of page